1. Modalitatile in care utilizatorul final poate inainta o reclamatie – Pentru diverse sesizari sau reclamatii, clientul ne poate contacta prin telefon sau email, informatii ce se gasesc si la sectiunea Contact
2. Date de contact pentru primirea reclamatiilor:
- Numar de telefon: 0722.632.804
- E-mail: contact@dragdecusut.ro
3. Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10-18, Luni-Vineri.
4. Date obligatorii continute de reclamatie:
- Nume si prenume
- Numar de telefon
- Adresa de e-mail
5. Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
6. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor: 30 de zile calendaristice
7. Raspunsul la reclamatie va fi transmis prin e-mail.
8. Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi rezolvate pe cale amiabila prin acordul dintre client si SC AUTO V IMPEX SRL.
9. Clientul/utilizatorul are urmatoarele drepturi:
- De a apela la alte proceduri extrajudiciare de solu?ionare a reclamatiilor;
- De a se adresa instantei judecatoresti competente.