Politica de rezolvare a reclamatiilor

1. Modalitatile in care utilizatorul final poate inainta o reclamatie – Pentru diverse sesizari sau reclamatii, clientul ne poate contacta prin telefon sau email, informatii ce se gasesc si la sectiunea Contact

2. Date de contact pentru primirea reclamatiilor:

  • Numar de telefon: 0722.632.804
  • E-mail: contact@dragdecusut.ro

3. Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10-18, Luni-Vineri.
4. Date obligatorii continute de reclamatie:

  • Nume si prenume
  • Numar de telefon
  • Adresa de e-mail

5. Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
6. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor: 30 de zile calendaristice
7. Raspunsul la reclamatie va fi transmis prin e-mail.
8. Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi rezolvate pe cale amiabila prin acordul dintre client si SC AUTO V IMPEX SRL.
9. Clientul/utilizatorul are urmatoarele drepturi:

  • De a apela la alte proceduri extrajudiciare de solu?ionare a reclamatiilor;
  • De a se adresa instantei judecatoresti competente.

Cosul meu

close